|
Aprilia Pegaso minden fldi jval
2006.11.27. 23:09
Az Aprilia Pegasja jl sikerlt egyhengeres funbike volt mr szria korban is.

A gyr azonban nem lt babrjain, s 2007-re bemutatta a Pegaso Factory vltozatt mindenfle extrkkal felszerelve. A blokk a Yamahtl szrmaz egyhengeres 660 kbcentis, ngyszelepes, vzhtses, benzinbefecskendezses blokk tovbbra is 48 lert teljest, de Euro3 normkat teljest kataliztoros kipufogt kapott. Az agresszv, sportos klalak tulajdonkppen rintetlen maradt, gy is meglehetsen egyedi az egyhengeres gpek kzt. Az acl gerincvzon nem kellett vltoztatni, knny s egyben nagyon merev is. Maradt a 45 mm-es els teleszkpvilla pr, amelyen csavarodsgtlkat tallunk a nagyobb merevsg rdekben. A hts gztlts Sachs rugstagon a rug-elfeszts s a hzfokozati csillapts llthat.
Ami jdonsg, az a RSV 1000R Factory suberbike-rl rkez gynyr kovcsolt alumnium kerekek, amelyekre 110/70 s 160/60 mret gumik kerltek fel. A 800 mm-re nvelt lsmagassg szinte brmely mret piltnak biztonsgos talajkapcsolatot biztost, s tbb slyt juttat az els kerkre, amely segti a biztos kanyarvtelt. Extraknt 40 mm-rel magasabb ls kaphat a Pegaso Factory-hoz a magasabb versenyzknek. A 320 mm-es szgyazs fktrcst 4 dugattys radilis FTE fknyereggel s radilis ffkhengerrel lttk el az j idnyre. Mindez az SXV450 Supermotrl rkezett. Htul maradt a 240 mm-es trcsafk ktdugattys fknyereggel. Mutats alumnium kormny, sznszlas els srvd, oldals panelek, s kipufog vdpajzs alkotja a Factory dizjn elemeket.
A mszerfal kiss megjult: most mr a bal oldalon elhelyezett kormnykapcsolval naviglhatunk a fedlzeti szmtgpen, nyelvet vltoztathatunk, a vltfnyt llthatjuk s j visszajelzkkel ellenrizhetjk a motor megfelel mkdst. A szervizen is erre csatlakoztatjk a szmtgpet, st mg egyedi grafikt is fel lehet r tlteni. A motor feketben, aranyszn kerekekkel s ezst vzzal, szrkben kk kerekekkel s fekete vzzal, valamint az igen rdekes narancsban, kk kerekekkel s fekete vzzal vsrolhat meg.
|