|
Moto Morini MM3
2006.12.05. 21:33
Ami idn koncepci, az jvre szriamotor: gy megy ez a Morininl.
Szpen ahogy az gen, lpsrl lpsre a Moto Morini ltrehoz egy egszen teljes modellpalettt: a Corsaro, a 9 ½ s az idei milni Szalonon vgleges kntsben bemutatott Corsaro Veloce 1200 mellett egy jabb tervet is megismerhetett a kznsg. San Lazzarban alzatos munka folyik, az jl ltszik, s a marketingfilozfia is szpen kibontakozott mra: minden vben kihoznak egy ksz motort s egy olyat, amely a kvetkez esztendben mutatnak be szriamodellknt. gy volt ez a 9 ½-lel is, s most az MM3-on a sor.
gy ltszik, a Morinit sem hagyta hidegen az utbbi idszak egyik legpezsgbb kategrija, melyet a szakma crossoverknt cimkzett fel. Egybknt tallan: valahol flton jrnak ezek a motorok a tragpek s a puszta mkzsra kitallt fun bike-ok kzt. Ezek a mindentud ktkerekek egyre hatrozottabban szortjk le a nagy endurkat a sznrl, legalbbis egyelre a trend efel mutat: szinte minden gyr betette a lbt ebbe a szegmensbe. gy a Moto Morini is: az MM3 egy klasszikus keresztezett motor benyomst kelti: sportos vz, 17 colos felnik, magas vezetsi pozci, viszonylag j szlvdelem s mindenekeltt brillinsnak beharangozott vezethetsg, nyomatkos blokk.
A Corsacorta 1.200-as erforrsa ebben a konfigurciban 125 LE legnagyobb teljestmnyt nyjt a gyriak kzlse szerint: ez is egy kztes szm, affle kompromisszum a 9 ½ s a Corsaro rtkei kzt. A Morini tervei szerint gazdagon elltjk majd a motort elrehaladott technolgiai megoldsokkal, sz van ride by wire rendszerrl, ABS-rl, kiprgsgtlrl. A jv vi nagy killtsokon kiderl, pontosan milyenre csiszolja az MM3-at az olasz konstruktr.

|