A Kawasaki ER-6n vitathatatlanul bejtt a gyr stratginak. Viszonylag elfogadhat ron j motort kapnak a vevk. Lehet azonban a gpen finomtani, ezt a nmet LSL motorkerkprokra kiegsztket gyrt cg meg is tette. Sajt zlse szerint alaktott t egy ER-6n motort.
A keresztsgben az ER-6 UrbanX nv jutott a kthengeres motornak. A szria blokk tdolgozsa utn a lerk szma 71-rl 90-re nvekedett, s a teljes fordulatszm-tartomnyban ntt a nyomatk. A hangzst egy Remus kipufogrendszer garantlja. A futmnek is lpst kellett tartania a nagyobb teljestmnnyel, ezrt htra egy teljesen llthat WP rugstagot, elre pedig egy WP rugt s villabelst kapott a gyri teleszkpokba.

Mretes LSL fels villahidak tartjk stabilan az tdolgozott telkat. A gyri fkeket kidobtk, elre egy RiWi hullmos 310 mm-es fktrcsra 6 dugattys Nissin fknyereg kerlt. Az LSL kormny s a szintn a hzi knlatbl val llthat lbtartk egy kiss agresszvabb lspozcit adnak a piltnak. A mszerfalat a tankra rgztettk, mivel a gyri lmpt s fejidomot egy Yamaha MT-03-asra cserltk le. LED-es hts lmpa, alu els lmpa s srvd-felfogat teszi teljess az talaktst. A gpet a sportos Bridgestone BT090 gumik igyekeznek az aszfalton tartani 120/70-17 s 160/60-17 mretben. A motor az LSL gyri vrs-fehr-fekete szneiben pompzik. Bizony az rt is megkrik az talaktsnak, a motor kompletten 3,4 milliba kerl!