A legnagyobb hromkerek robog
2007.07.27. 12:11
A Piaggio az MP3 piacra dobst kvet 9 hnapban 15.000 MP3 250-est adott el, amely vratlan piaci sikernek bizonyult. A stratgk szerint egy nagyobb blokk hinyzott csak a mg jobb zleti szereplshez. A hromkerek robogt megalkot mrnkk nem sokat ttovztak s belenyltak a konszern blokkokat gyrt knlatba, s egy 400-as erforrst elrntva, egy nagyobb blokkot raktak a mr ismert ruha al.
Az j Master 400-as blokk, amely ngytem, vzhtses, elektronikus befecskendezs, s ngyszelepes, 34 lert szabadt 7500-as fordulaton a hts kerkre. A maximlis nyomatk 38 Nm 5500-as fordulaton. Termszetesen teljesti az Euro3-as krnyezetvdelmi normkat az j motor is.

Kell is a nagyobb motor a szrazon 244 kil tmeg hromkerek robognak. Viszont ennyi ervel, mr nem csak a vros, illetve vros krli utak jrmve lehet az j Piaggio MP3 400ie, hanem btran elindulhatunk vele kisebb-nagyobb trkra. A dupla els kerekvel az MP3 jval biztonsgosabban halad t thibkon, villamos sneken s egyb takadlyokon egy hagyomnyos roboghoz hasonltva. Mretes szlvd s nagymret ls alatti trol rekesz szolglja az utasok knyelmt. 65 mm-el ntt a tengelytv a 250-es vltozathoz kpest. Ennek egyik legfbb oka a nagyobb, 14 colos 140/70-es abronccsal szerelt hts kerk. Mindezek hatsra az ttarts egyenesben s kanyarban mg tovbb javult menetkzben, vagy fkezskor egyarnt. A ngykar alumnium paralelogramma els futm flelmetesen j stabilitst garantl a hromkerek robognak. A vz maradt a jl ismert acl csvz, melyet szmtgpes vgeselem analzissel alaktottak ki. Termszetesen az MP3 400-as vltozatt is szmos gyri extrval szerelhetjk fel, mint a nagyobb szlvd, a fthet lbtakar, a GPS rendszer, a hts 48 literes csomagtartdoboz, avagy az elektronikus riaszt rendszer. Ezst, piros s vilgoskk sznekben lesz kaphat az els hnapokban az j MP3 400ie.
|