Norml zemben, amikor a motor hajtja a kerekeket, a csszkuplung semmiben sem klnbzik egy tlagos kuplungtl. Klnbsg motorfknl van csak. Ilyenkor a csszkuplung dolga annyi, hogy megakadlyozza a tl nagy mrtk motorfk hts kerkre jutst. Erre azrt van szksg, mert egy nagy srts ngytem motor olyan nagy motorfkkel rendelkezhet magas fordulaton, ami fktvon, amikor a hts kereket nem terheli tl sok sly, a tnyleges haladsi sebessg al lassthatja a htskereket, ami emiatt bepattoghat, bizonytalann tve a fktvot s a bekormnyzst. Magyarul elronthatja az egsz kanyart, gy ahogy van.
A motorfk maximalizlst gy oldjk meg, hogy a kuplungkosr „htrafel nz” oldaln letrik az ntvny vllt, aminek hatsra tlzottan ers motorfkezs kzben (amikor a trcsk a htrafel nz oldalra tmaszkodnak) az egsz kosr felcsszik a letrt oldalon, gy enyhn kiemel a kuplung, csszik, de csak addig, mg tl nagy a motorfk. Idelis esetben pont annyira emel ki, hogy ne hagyja a motorfket a fent lert mdon csnyn beleavatkozni a hts kerk dolgba de ne is szntesse meg azt, mi pedig knnyen, gond nlkl, ppen idelis mrtk motorfkkel alfestve fkezhetnk rvidet, mlyen bele a kanyarba.