
Szobi Balzs (balrl), der Attila s Jobbgy kos ksz a Dakar-rajtra
A Szobi Balzs, der Attila, Jobbgy kos hrmas kedden mutatta be j klsej MAN versenygpt, amely j futmvet, kerkfj rendszert, turbt s rugktegeket kapott – utbbiakra azrt volt szksg, mert az Egyiptom-ralin trtek a rugk, mint a ropi.
A legutbbi Dakar legnagyobb tanulsga az volt a tri szmra, hogy semmit sem veszt, ha segt. Szobik azt mondjk, gyakorlatilag mindegy, hogy a 21. vagy a 23. helyen vgeznek, viszont nagyon sokat jelent szmukra, hogy j nhnyan nekik ksznheten rtk el a Rzsaszn-t partjn fellltott cldobogt. (Hozz kell tenni, a Flex-csapat janurban fair play djat kapott a sok-sok segtsgnyjtsrt.)
Kevesebb mint egy ve jformn sivatagi tapasztalat nlkl vgtak neki a Dakar emberprbl tvjnak, s azta tisztban vannak vele, hogy a homokdnk kztt teljesen mshogy kell kzlekedni, mint a norml murvs talajon. Nemcsak a sivatagi show-n szereztek tapasztalatokat, hanem az Egyiptom-ralin is, br azt mg most sem tudjk, hogyan kell felkszlni a kthetes „brenltre”.
S hogy mirt vlasztottk ppen a kamionozst? Mert szerintk az MAN kevsb „fogy” a sivatagban, mint az aut s a motor, ha jl kezelik, nem megy tnkre. A kves, tevefves terepen viszont nehz vele: mivel a csapat a tengely fltt l, minden tst reznek, amelyet a gp kap.
Az elvrsokrl annyit, a versenyzk ebben az vben is a clba rkezst tztk ki maguk el legfbb megoldand feladatknt.