Full-Gas: Hibtlan csapatmunka
2007.04.01. 13:07
A magyar stock 1000 csapat beszmolja a msodik nap utn.
A szombat reggeli szabadedzs idejre megkegyelmezett az idjrs a Superstock 1000 Vilgkupa rsztvevinek s ragyog napstsben gurulhattak ki a versenyzk a plyra. A 4023 mter hossz derbyshire-i aszfalt most mutatta meg elszr igazi arct Kispataki Viktornak s Nmeth Balzsnak. A Full-Gas Racing Team kt versenyzje szinte pontosan kt msodpercet javtottak tegnapi legjobb kridejkhz kpest. A piltk, hogy minl jobban megismerjk a plyt, szinte folyamatosan krztek s a belltsokkal csak az edzs utn foglalkoztak.

Dlutn a Superpole-t kveten lltak fel a versenyzk a boxutca kijrathoz. A 39 pilta szinte egyszerre kezdte meg a vgleges rajtsorrendet eldnt kvalifikcit. A viharos szl megdolgoztatta a versenyzket, radsul a ktelezen elrt gumikeverk nem pp a legmegfelelbb volt erre a hideg plyra. Balzs elmondsa szerint a gumi t kr utn mr megadta magt, mikzben az edzsen akr 35 krt is megtesznek a piltk. A csapat a statisztikkat elemezve vette szre, hogy a dleltti edzsen Viktor Suzuki GSX-R1000-se volt vgsebessgre a leggyorsabb, mg Balzs a motorjbl, a msodik legjobb top speedet hozta ki dlutn.
Kispataki Viktor: 1,38,707 - 33. rajthely "Az egyik legnagyobb gondot a felersd szl jelentette. A plya kzps szakaszn, ahol nagyon gyors kanyarok kvetik egymst, ha nem hztam magam teljesen ssze, akkor szinte lefjt a szl a motorrl. Nem is vletlen, hogy ezen a szakaszon tbb idt vesztnk, mint amit szlcsendes idben vesztettnk volna. Most a legtbb gondom a szk kanyarokban van, mert a Suzukim mg nem gy fordul, ahogy n szeretnm. Az idelis vrl tbbszr is kisodrdok, gyhogy a futm belltsokat mg egyszer t kell gondolnunk. Persze a munknk nem egyszer, hiszen eddig minden edzsen ms idjrsi krlmnyhez kellett alkalmazkodnunk."
Nmeth Balzs: 1,37,536 - 26. rajthely "A nagy szl mint mindenkinek, nekem sem knnytette meg a dolgomat. Az aszfalt s a leveg hmrsklete is nagyon alacsony volt s ez a medium Pirelli keverk 20 fokos hmrskleten kezd hasznlhatv vlni. Ez fel is adta a leckt, hiszen llandan csszklt a motorom htulja. Ettl fggetlenl folyamatosan krztnk, hol egytt, hol kln-kln a Viktorral. Ha lenne mg egy rnyi lehetsgnk edzsre, akkor tbbet is kihozhatnnk magunkbl, hiszen szk kt ra alatt nagyon nehz megfejteni egy j plya titkt."
|