A fejlesztseknek ksznheten szmos j kiegszt s alkatrsz kaphat a HP2 Enduro utcai vltozathoz. A HPN j 23 literes tankjnak segtsgvel a HP2 Enduro hosszabb tvok megttelre is alkalmas anlkl, hogy a ktkerek kivl ergonmija s off-road kpessgei httrbe szorulnnak. A nagy polietiln tankot az a gyr kszti, amely a BMW Motorrad szmra is szllt motortankokat, gy a minsg is olyan magas fok, mint ahogyan azt a BMW ms termkeinl mr megtapasztalhattuk.
A manyag burkolatok egyarnt elrhetek karbonszlas s vegszlas kivitelben eredeti HP2 indig sznben vagy hzilag sznrefjhat fellettel. Terepezs kzben knny eltrni a fk- vagy a kuplungkart, nem is beszlve az ujjainkrl. A HPN karbon kzvd a verseny kzben is segt elkerlni a horzsolt jakat, a srlt karokat s a szivrg fk- s kuplungfolyadkot.
Ha esetleg a legdurvbb plykra s a legsziklsabb utakra tvednnk, akkor mindenkppen szksgnk lesz egy Touratech alumnium olajtekn vdre. A Touratech 26 mm-rel magasabb kormnyt knl a motorhoz, mely elre, illetve htra billentve tovbbi hrom pozciban bellthat.
Ezeken fell mg sok ms termk is rendelhet a HPN-tl s a Touratechtl a HP2 Enduro-hoz: olajhtk, megerstett hajts tengelyek, szilrdabb els s hts felnik, iker Xenon lmpk, bukcsvek, tiknyv-tartk, vzvdk, zrhat olajbetlt sapka. A Touratech ltal a HP2 modellhez gyrtott oldaltmasz egy kivl s nem is drga beruhzs, amelynek segtsgvel a motort olyan helyen is le tudjuk tmasztani, ahol puhbb a talaj.