A KTM egy egyhengeres gyorsasgi motor bemutatst tervezi. Az RC4 kdnvvel fut sportmotor projektben szmos alkalommal nyltak a tervezk a mr piacon lv KTM 690 Supermotohoz.
Az RC4 erforrsa a 690 Supermoto s a kzelg Duke III-as motorblokkjval egyezik meg nagyrszt. A vadonatj fejleszts erforrs taln mg ersebb lehet mint a szria supermoto 63 lers blokkja. Formavilgban az sszel bemutatsra kerl KTM RC8 1190-es superbike-ra hajaz. A prototpust amgy figyelmes plyanapozk mg a nyr kzepn szrtk ki a Hungaroringen. Akkor mg egy Cagiva Mito tank s idomzat lczta, de a vz, a hts lengvilla s az egyedi, blokk alatti kipufogdob elrulta az jdonsgot.
A motor egybknt nagyon kicsi s knny lesz, kb. 150 kil zemanyag nlkl. Ehhez trsulhat akr 70 ler a modern egyhengeres blokktl. A KTM gyr fejlesztsi kzpontjnak szvivje elismerte ugyan, hogy dolgoznak egy ilyen motoron, de a fejlesztsek mg kezdeti fzisban tartanak. A KTM-nek igyekeznie kell a gp bemutatsval, mivel a Cagiva Mito 500 is hasonl paramterekkel szeretn elcsbtani a supermonok vilgba a sok hengeres gyorsasgi motoroktl a versenyzsre hajlamos motorosokat. A gyr egybknt j irnyban halad, legalbbis a kridk ezt jelzik. A 690-es blokk kr ptett gyorsasgi prototpus mindssze 2 msodperccel volt csak lassabb mint a 990-es SuperDuke.
A kamionsof egy t menti tteremben bcsi szeletet rendel.ppen el teszik, amikor hrom brruhs motoros lp be,s egyikk se sz,se beszd , elveszi a sofr tnyrjt s tviszi a sajt asztalukhoz.A kamionos mukkans nlkl fizet s tvozik.
-Figyelitek srcok-rikkant a legnagyobb hang-ez vagy beszari,vagy nem tud bunyzni.
-Valsznleg vezetni se tud-szl kzbe a pincr- mert pp most laptotta palacsintv a motorotokat.